En kort hjemmetrening fra YouTube

Det er mye god helse i litt bevegelse og det trenger ikke være så sabla avansert. Sjekk nedenfor hvordan du kan komme i gang.

Del dette tipset med en venn!

Slik kommer du i gang med trening hjemme:

  1. Sett deg et mål for treningen. Skal du gå ned i vekt, vil du ha bedre kondisjon og overskudd eller det noe du ønsker å gjennomføre, som et sykkelløp eller annen konkurranse? Uansett, sørg for at målet er overkommelig. Øk heller ambisjonene etterhvert ?
  2. Bestem deg for hvor ofte du skal trene i løpet av en uke, og gjerne sett av faste dager. Start med 2 eller 3 dager i uka ?
  3. Søk på “hjemmetrening” på YouTube. Du vil få opp mange forslag for nybegynnere, som ikke krever noe treningsutstyr ?
  4. Velg en eller flere økter du ønsker å teste og sett av tid for trening i kalenderen.
  5. Sørg for å ha greie klær å trene i. Trenger ikke være fancy klær, men behagelig å bevege seg i ??
  6. Sett i gang og forplikt deg til de målene du har satt deg. Husk at du gjør dette for deg selv og ingen andre.
  7. Svett i vei og lykke til ?

Del dette tipset med en venn!

Gjøre noe aktivt

Tren sammen

Hvorfor trene alene når du kan trene med andre? Enten du ønsker å ha noen som pusher deg litt ekstra eller ønsker å ha noen å prate med, ta...

Dra på stranda og spill volleyball

Badetøy, håndkle og volleyball ? er alt som skal til for bra dag ved sjøen. Det er mange gode badeplasser langs Ladestien som er verdt å sjekke ut.

Utforsk en sport/aktivitet

Det er aldri for sent å lære seg noe nytt. Er det en idrett eller aktivitet du har litt lyst til å prøve men aldri gjort noe med? Da...

Stay In Touch.

AD.

Let's Get Creative.